Sunday 9 November 2014

L♦ Op mijn nagels deze week


Ik geef het toe, ik ben een nagelbijter! Dat is ook de reden waarom ik niet zo vaak nagellak draag (ook al heb ik wel meer dan genoeg lakjes in mijn stash). Hier wou ik deze week verandering in brengen en beloofde ik mezelf elke dag te veranderen van nagellak. Vandaag geef ik een overzichtje van alle nagellakjes die ik afgelopen tijd gedragen heb.


Een lichtroze kleurtje van de pastelcollectie van Hema. Jammer genoeg geeft Hema geen namen aan hun lakjes maar enkel nummers. Dit is nummer 445.


Als eerste een mooi donkerpaars kleurtje van Rimmel genaamd: 711Punk Rock. 


Dit is een van mijn favoriete kleurtjes wat de nagellak van Hema betreft. Dit lakje is nummer 853.


Ik denk dat ik dit lakje nog maar zelden zelf in mijn bezit heb gehad want verschillende vriendinnen hebben deze al geleend omdat ze hem zo leuk vonden voor een avondje uit. Essence: 176 Headphones on!


Het tot nu toe enigste lakje van MUA in mijn collectie: Plum Noir. De dekking is, zoals je op de foto kan zien, niet super goed. Ik ben wel van plan om nog eens een lakje van dit merk te kopen om te testen of dit bij meerdere het geval is.


Als laatste nog eentje waar ik helemaal gek op ben: 06 Call Me Princess van Catrice. Deze ligt voor zover ik weet nog steeds in de schappen.

10 comments:

  1. Dat lakje van Essence is fijn, deze heb ik ook :)
    Mooie kleurtjes heb je gebruikt.

    ReplyDelete
  2. de pastelrose van de hema draag ik ook op het moment, ik vind de pastelcollectie zelf erg mooi!

    ReplyDelete
  3. Prachtige kleuren allemaal <3

    xoxo
    Dascha

    ReplyDelete
  4. de lak van Essence uit de cookies and cream collectie vind ik erg mooi,
    maar helaas voor mij niet meer te verkrijgen...
    leuk artikel!

    ReplyDelete
  5. Prachtige kleuren allemaal

    ReplyDelete
  6. Call me princess is zo mooi! Ook Headphones on vind ik erg tof!

    ReplyDelete
  7. Wat een super mooie lakjes allemaal!

    ReplyDelete
  8. Leuke kleurtjes heb je in je bezit! het flesje van MUA lijkt op Essie zeg!

    ReplyDelete
  9. Call Me Princess wil ik graag nog eens proberen, dat lijkt me een leuk kleurtje!

    ReplyDelete
  10. Ik zeg jaaa tegen de crushed crystal all me princess! :)

    ReplyDelete