Thursday 6 November 2014

L♦ Oktober Favorieten


In dit artikel laat ik zien wat mijn favorieten in oktober waren wat betreft beauty, accessoires en muziek!


In oktober kocht ik 020 All That She wants lipstick van Catrice (review). Zoals ik toen al zei ben ik normaal helemaal geen fan van lipstick. Dit exemplaar daarentegen heeft nauwelijks mijn lippen verlaten deze maand. Ik ben echt dol op deze lipstick! Een mooie kleur en je voelt hem totaal niet zitten: I like it!


In de Action kocht ik de Schitterend Stijl spray van Andrelon. Mijn haar steil krijgen is door mijn krullen altijd een heel gedoe, maar deze spray helpt hierbij wel veel! Op de fles staat max. 2keer sprayen, maar stiekem spuit ik toch wel wat meer op mijn haar. Hier haal ik dan ook een mooi resultaat mee en mijn haar voelt ook nog eens zacht. Ik ben fan!


Na al de goede reviews die ik over deze mascara las, kon ik het niet laten en moest ik hem ook in mijn bezit hebben. Dus de volgende keer dat ik de kans had om Essence een bezoekje te brengen nam ik hem dan ook gelijk mee. En wat kan ik zeggen, al die positieve reviews hebben zeker niet gelogen! Deze mascara maakt mijn wimpers mooi lang, houd een hele dag en de verpakking vind ik ronduit prachtig. Goed werk Essence!


Deze Body Lotion kocht ik al een tijdje geleden (review), maar gebruik ik pas sinds deze maand echt regelmatig.  Ik ben helemaal verliefd op de geur van dit product en aan het resultaat dat hij geeft. Mijn huid voelt namelijk super zacht na het gebruik hiervan.




Op 31 oktober was het Halloween en zoals je al in vorige artikeltjes kon lezen, vierden ik en Julie deze dag samen. Hiervoor stelde ik een playlist samen en mijn favoriete liedje was House of the rising sun van Lauren O'Connel. Ik krijg echt kippenvel van dit liedje, maar vind hem zo goed!


Een accessoire die ik deze maand veel droeg was mijn nieuwe horloge. Ik had hiervoor ook al een zwart horloge maar jammer genoeg brak het bandje snel af en was dus niet meer draagbaar. Gelukkig krijg ik deze lieverd al snel cadeau.


14 comments:

  1. Erg leuke favorieten allemaal!!!
    Liefs Nathalie

    ReplyDelete
  2. leuk, de Andrelon schitterdsteil gebruik ik ook regelmatig om mijn haar steil te maken en hij is echt heel erg fijn in gebruik...

    ReplyDelete
  3. Die body lotion van Kruidvat heb ik ook, maar met een andere geur. Hij is erg fijn!

    Liefs,
    Eva

    ReplyDelete
  4. Die stijlspray lijkt me wel wat! Liefs, Roxanne

    ReplyDelete
  5. Die spray van andrelon heb ik ook maar dan voor krullen, super fijn is die!

    ReplyDelete
  6. Fijn! Die body lotion gebruikte ik eerst ook altijd :)

    ReplyDelete
  7. die Essence mascara klinkt goed...

    ReplyDelete
  8. Wat een mooie favorieten! Die horloge ziet er prachtig uit :)

    ReplyDelete
  9. Wat een leuke favorieten. De lipstick van Catrice is prachtig, fantastische herfstkleur, die ga ik ook zoeken!

    ReplyDelete
  10. Leuke favorieten! Vooral het horloge vind ik erg leuk!

    ReplyDelete
  11. Wat een leuke favorieten heb je! Ik ben heel benieuwd naar de Essence mascara :) xo

    ReplyDelete
  12. Mooie producten! Vooral die lipstick. X

    ReplyDelete
  13. Mooie favorieten! Die mascara heb ik zelf ook en daar ben ik zeer tevreden over.

    ReplyDelete
  14. Mooie favorieten! Die bodylotion geur is zo lekker! Ik heb er zelf een bodylotion van!

    ReplyDelete